Jalla! Jalla!

❤ Tack och hej!

Posted in Uncategorized by Arabvoice on 8 June، 2014

Tack och hej! Vi ses snart igen!

Sunday, 8 June 2014, 08:05

Tack för många timmar i flera veckor och månader tillsammans med er, mina fantastiska elever!

Jag har haft glädjen att se er arbeta hårt och bra tillsammans och det har gett resultat i en språklig utveckling för er alla, vilket jag hoppas att ni själva också har märkt.

Dessutom har ni skapat en skön atmosfär i klassrummet och det är jag mycket tacksam över.

Jag hoppas att ni har haft lika kul som jag.

Ta nu vara på sommaren, både du som fortsätter studera och du som tar sommarlov! Använd svenskan varje dag så mycket som du bara kan så att du bibehåller kunskap som du har och fortsätter att utvecklas i språket!

Om du känner att du behöver en ordentlig paus från studierna har jag full förståelse för det, men då kan du ju använda svenskan ändå men mer på ett avslappnat sätt genom att se svenska filmer/TV-program, läsa tidningar, berättelser, noveller och romaner, lyssna på radio, skicka ett sms till en vän, prata med vänner, familj eller nya bekanta på svenska etc…

Jag hoppas att ni alla får en störtskön sommar var ni än kommer att spendera den och att vi alla möts i augusti igen fulla av energi.

Till dig som lämnar Sag: Tack! Kom gärna och hälsa på någon dag! Till dig som stannar kvar ett tag till: Tack! Vi ses i augusti! Glad sommar allihopa!

Hej så länge (=Hej då för ett tag)! Vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar

Ulrica

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. aly mirel said, on 8 June، 2014 at 10:12 AM

    Tusen tack for ala informaion och tack så mycka jalla jalla och god sammestru tusen tack


❤ نرحب بتعليقاتكم وإقتراحاتكم والأمثلة التي تضيفونها وكذلك إبلاغكم عن رابط لايعمل أوإضافتكم لروابط هامة أومشاركتكم بموضوعات ترون أن نشرها سيفيد جميع العرب الراغبين في تعلم اللغة السويدية وتذكروا دائماً أن خير الناس هو أنفعهم للناس .. فكونوا أحبتي من خير الناس دائماً ولكم مني كل الحب والتقدير.

