Jalla! Jalla!

NYA ORD Sång

Posted in أغاني Sång by Arabvoice on 1 October، 2009

كلمات جديدة

(New Words)

(Agnetha Fältskog / Bosse Carlgren)

Agnetha Fältskog – Sweden

Jag söker ord som ingen har sagt

Ett gammalt sött ord blir lätt ett nött ord

Jag söker ord som ingen har hört

För vi förstår dom så fort vi hör dom

Jag söker ord med nyhetens behag

För dom banala gillar inte jag

:::::::::::::

Nya ord för alla gamla är slut

Om man ska sjunga om kärlek

Det enda man minns av visor som finns

Är att man har hört dom förut

Nya ord finns kanske inte att få

För ingenting är nytt under solen

Jag älskar dej, jag älskar dej

Är gammalt men en nyhet för mej

::::::::::::::::

Jag söker ord som ingen vet om

Ett litet snällt ord, men originellt ord

Jag söker ord som alla förstår

Men inget blekt ord och gammalt segt ord

Jag söker ord med nyhetens behag

För dom banala gillar inte jag

:::::::::::::::::

Nya ord för alla gamla är slut

Om man ska sjunga om kärlek

Det enda man minns av visor som finns

Är att man har hört dom förut

Nya ord finns kanske inte att få

För ingenting är nytt under solen

Jag älskar dej, jag älskar dej

Är gammalt men en nyhet för mej

Är gammalt men en nyhet för mej

❤ نرحب بتعليقاتكم وإقتراحاتكم والأمثلة التي تضيفونها وكذلك إبلاغكم عن رابط لايعمل أوإضافتكم لروابط هامة أومشاركتكم بموضوعات ترون أن نشرها سيفيد جميع العرب الراغبين في تعلم اللغة السويدية وتذكروا دائماً أن خير الناس هو أنفعهم للناس .. فكونوا أحبتي من خير الناس دائماً ولكم مني كل الحب والتقدير.

